זה לא קשור לרפואה, ולא לכלום, אבל זה גאוני, יפני כמובן, ואני שומר לי עותק של זה שנים במחשב, אז חשבתי לשתף אתכם בוידאו הזה: watch?v=b5AWQ5aBjgE ENJOY
קרא עוד...זה לא קשור לרפואה, ולא לכלום, אבל זה גאוני, יפני כמובן, ואני שומר לי עותק של זה שנים במחשב, אז חשבתי לשתף אתכם בוידאו הזה: watch?v=b5AWQ5aBjgE ENJOY
קרא עוד...
פוסט זה נכתב בזכות תגובתה של עטרה (גיסתי) לפוסט 64, (ונראה לי שבסופו של דבר מי שיאוהב אותו הוא בעלה). הפוסט יצא כנגד קרם הגנה ובתגובתה מספרת עטרה על סרט של ה-BBC בו עשו ניסוי על שני ג'ינג'ים, לאחד נתנו לאכול כל יום רסק עגבניות ולשני לא, וכעבור זמן מה חשפו אותם לשמש. זה שאכל [...]
קרא עוד...
וראשית אני מודה למג"ר רונית מינקוב, ממ.נ שרותי פרמקולוגיה ורפואה בע"מ שהפנתה את תשומת לבי למאמר שהביא אותי לכתוב לכם את הפוסט, (לקשר איתה: 09-8995187, 052- והדף שלה) מחקר שנערך בפינלנד מצא שמתן מוצרים פרוביוטיים לנשים בשלשי הראשון להריונן הביא לירידה ב BMI ובהיקף המותניים של הנשים. החוקר (חוקרת? איך אפשר לדעת עם שמות פיניים? [...]
קרא עוד...
צוות חוקרים מאוניברסיטת אלסטר ULSTER, אירלנד והמכון הביו-רפואי של קולריין, לונדונדרי, בשיתוף פעולה עם אוניברסיטאות אירופאיות נוספות, קבלו תקציב של 350,000 לי"ש מהאיחוד האירופאי לשם ניהול מחקר בנושא. המחקר הוא חלק מפרויקט בינלאומי בשם נאורונאנו NEURONANO, הבודק את הנזק הנובע מחלקיקים זעירים NANOPARTICLES, מעשה ידי אדם, המוחדרים למוצרים שונים, ביניהם דלק (בעיקר דיזל) וקרם/תחליב הגנה, [...]
קרא עוד...
והיום, נלמד ילדים, על כמה מנפלאות החיים המודרניים, וניווכח כמה טוב צומח לנו מההתקדמות הטכנולוגית בעידן בו זכינו לחיות (ולמות…) א) מאמר שהתפרסם החודש בעיתון SURGICAL NEUROLOGY: שימוש ממושך בטלפון סלולארי והסיכון לגידולים מוחיים – סקירת ספרות סקירת ספרות חדשה שפורסמה בגיליון מרץ 2009 של כתב העת SURGICAL NEUROLOGY בדקה האם יש עדות ממחקרים [...]
קרא עוד...
נכון תמיד אומרים שחלב אם הוא האוכל הנכון והיחיד המתאים לתינוקות, וכמה חשוב להניק, מאינספור סיבות, לטובת התינוקות?, אז זהו, שזה טוב וחשוב לא פחות לאימהות. בבקשה: מחקר פרוספקטיבי גדול שנערך בארה"ב ובדק 60,075 נשים לאורך השנים 1997 עד 2005 מצא כי יחס הפוך בין הנקה לסרטן שד, גם בקרב כאלה עם גנטיקה משפחתית של [...]
קרא עוד...
עבודה שפורסמה ביולי ב- The Cochrane Collaboration: נאספו ממצאים ממחקרים שונים שכללו מידע על 22,089 חולים עם יתר לחץ דם. הושוו מטופלים שטופלו להשגת ערכי ל"ד גבוהים יחסית לעומת מטופלים אשר טופלו להשגת ערכי ל"ד נמוכים יחסית. המדדים להשוואה היו: תמותה אירועים לבביים משמעותיים תופעות לוואי משמעותיות התקפי לב (MI) ואירועים מוחיים (CVA) אי [...]
קרא עוד...
אני לא נוהג להעביר מכתבי שרשרת ובטח שלא לפרסם אותם בלוג, אבל הפעם זה מקומם, בדקתי את המידע עם רופא שעובד באחת הקופות והוא אישר את הדבר, תשובתו (בעילום שם) בסוף המאמר. ENJOY מרשם מפוצל כך קופות החולים עושות עליכם קופה הקופות – יופי להן!!! קופות החולים מרוויחות עליכם ואתם כלל לא ידעתם: במקום לנפק [...]
קרא עוד...
מי מכם שיצא לו לשוחח אתי על תזונה שמע ממני בוודאי שאני ממליץ לצרוך כמה שפחות פחמימות. ואף להימנע ככל הניתן מסוכר, קמח ותפוחי אדמה. אני לא ממליץ על דיאטת אטקינס באופן רשמי ומחמיר אבל מחבב אותה, וטוען וזועק תמיד שהגורם לכולסטרול הוא פחמימות ולא שומנים, ואף מביא מדי פעם ציטטות ממחקרים, למשל זה שמראה [...]
קרא עוד...
זה היה צפוי, שגם אנחנו לא נצא בלי התייחסות: [תכשיטי המשפחה] כולם יודעים שבשנים האחרונות יש ירידה משמעותית באיכות הזרע של זכרים (גברים וזכרים של בעלי חיים אחרים). בקרב גברים הירידה באיכות הזרע בולטת מאוד במערב, וקשורה, איך לא, באורח החיים. • מייחסים את העובדה לעלייה ברמת הזיהום, של האוכל, המים, האוויר, אדמה, הכל. • [...]
קרא עוד...