לא למאגר הביומטרי!!!

לא למאגר הביומטרי!!!

האצבע – שלי לא תיכנס למאגר הביומטרי

ההפגנה ב- 17 באוקטובר

בין 20:00 ל-23:00

ברחבת סינמטק ת"א, רח' שפרינצק  2

ככל הנראה ביום שני הקרוב יצביעו בכנסת בפעם הסופית והקובעת – האם להצטרף למשטרים כמו בתימן, פקיסטן ואינדונזיה ולהקים מאגר ביומטרי, או האם לעצור את זה, ולהגיד כן לדמוקרטיה, כן לפרטיות, כן לביטחון, לא למאגר הביומטרי.
אנחנו חייבים להראות להם שאנחנו הרוב – הפיצו את קיום העצומה דרך עמוד האירוע בכל האמצעים.

קישור ישיר לעמוד האירוע בפייסבוק:

ע"פ החוק, על אזרח שיסרב לספק למאגר סריקת פנים ביומטרית וטביעת אצבע יופעלו סנקציות חמורות, ביניהן אי חידוש דרכון, אי קבלת שירותים ממשלתיים, וקנס בגובה 5000 ש"ח על כל יום ללא תעודת זהות בתוקף (שעל מנת לקבל אותה חובה לספק נתונים ביומטרים).

מיותר לציין, שעד היום משרד הפנים לא הוכיח שהוא יודע לשמור על המאגרים שלו. לראייה, ניתן למצוא ברשתות שיתוף הקבצים מאגר של כל אזרחי המדינה, עם פרטים חסויים.

אלא שדליפתו של מאגר ביומטרי מעלה סכנה חמורה פי כמה: כל מי שישיג גישה או עותק יוכל לאתר פרטים אישיים על כל אדם, וזאת באמצעות תמונה שלו בלבד! מעבר לרמיסת כל פרטיות, מדובר פה בגן עדן לארגוני טרור ופשע.

על המחטף של שיטרית

שורה של מדענים בכירים, בעלי שם, ביניהם פרופ' עדה יונת התריעו על הסכנות החמורות:
בויקיפדיה

אפילו השר אית נגדן:

וזה הבלוג שלו

וזו כתבה ב-YNET:

האגודה לזכויות האזרח:

המועצה להגנת הפרטיות במשרד המשפטים של ממשלת ישראל

אתר "הידען"

כתבה ב THEMARKER

המכון הישראלי לדמוקרטיה

לחתימה על העצומה

אלא שלמרות הכל, אינטרסים צרים, דילים, בורות, ושחיתויות שכל קשר בינהם לטובת הציבור מקרי בהחלט, עלולים להעביר את החוק הנורא הזה, שלא תהיה ממנו דרך חזרה.

בואו נשמור על ישראל דמוקרטית. ישראל לא רוצה מאגר ביומטרי.

במוצ"ש הקרוב, ה-17 לאוקטובר, 8 בערב, רחבת הסינמטק ת"א, רח' שפרינצק 2, נקרא לאנשים ששלחנו לכנסת לעצור את הסכנה הזאת שנקראת מאגר ביומטרי.

לדף הבית:


הפיצו את פרטי האירוע, והזמינו את חבריכם